FANDOM

Charakter

Vigi jest cicha oraz nieśmiała. Jest wrażliwa oraz uprzejma. Nie lubi, gdy ktoś mówi, że jest słaba, co mija się z prawdą. Bardzo lubi pomagać swojemu bratu przy projektach. Jej IQ wynosi 280

Wygląd

Vigi jest czarno-szarego koloru oraz ma granatowe włosy związane czerwonymi sznurkami. Ma czerwone oczy, jeden kolczyk w uchu i dwie bransolety na ogonie. Posiada szarą bluzę z długimi i wiszącymi rękawami oraz czerwonym sercem. Ma także ciemno szare rękawiczki bez palców, czerwoną spódnice i czerwone tenisówki.

Vigi Rider

W tym stroju spódnica Vigi mienia się na szorty, Jej włosy są związane w wysoką kitkę. Posiada białe rękawiczki z bransoletami. Jej bluza się nie zmienia.

Historia

Vigi mieszkała ze swoim bratem w domu dziecka na Mobiusie. Nie znała swoich rodziców, ale nigdy tego nie żałowała. Gdy miała 6 lat dom dziecka zaczął bankrutować, lecz dopiero po 7 latach zbankrutował całkowicie. Jako, że Vigi i Vegi nie chcieli zostać rozdzieleni do innych rodzin, w dniu bankructwa uciekli. Po roku mieszkania w dziczy, znaleźli ich Kero i Viona. Viona i Vigi nie polubiły się na początku, ale z czasem zaczęły się do siebie przyzwyczajać. Viona i Kero zamieszkali w leśnej chacie bliźniaków przez jakiś czas. Razem w planach mieli założenie swojej drużyny.

Relacje

Mimo, że Vigi jest trochę nieśmiała, to znalazła swoją grupę przyjaciół.Jest bardzo przywiązana do swojego starszego brata bliźniaka, Vegi.

Ciekawostki

- Miała mieć skrzydła

- Ma IQ o 10 mniejsze od swojego brata

- Jej broń jest inspirowana bronią Yumi z "code lyoko"