FANDOM

Team Color to drużyna superszybkich jeży z wymiarów alternatywnych. 
Vanamo Logo

Logo Teamu Color

Historia

Historia Teamu Color zaczyna się pod koniec pierwszego odcinka anime Sonic X. Przez eksplozje wszystkich wersji Centrum Kontroli Chaosu we wszystkich alternatywnych wymiarach, istoty różnych ras zostały wybite, i przeteleportowane do światów alternatywnych.

W tym samym czasie, Pan Szmaragdów Chaosu, arcywróg Reda, zauważył zniknięcie szmaragdów. Team Color się jednoczy, aby powstrzymać PSC przed zniszczeniem wszystkich wymiarów alternatywnych,

Red The Hedgehog

RedTheHedgehog3D
Red, był strażnikiem Master Emeraldu, w jednej ze swoich 10000000000000000000000000000000000000 alternatywnych wersji. Jego głównym wrogiem był Pan Szmaragdów Chaosu, jednak jego prawdziwym wrogiem był Vlad ,,Pieman" Dyrektor, naukowiec o IQ 600, jedna z alternatywnych wersji Doktora Eggmana. Kiedy Pieman zdobył wszystkie szmaragdy, Red chciał ratować Niveę z jego rąk. Psując plany Piemana, jednocześnie wysadził Centrum Kontroli Chaosu w powietrze.

Green The Hedgehog

GreenTheHedgehog
Green rozpoczął swoją przygodę po porwaniu jego dziewczyny imieniem Ouch. Walczył z Doktorem Meatmanem, jednak nie miał żadnych szans w walce z Panem Szafirów. PS użył Głównego Szafiru, z podobnym działaniem co Centrum Kontroli Chaosu. Szafir wyszedł zpod kontroli, a stworzenia świata Greena zostały wyrzucone poza wymiar.

Orange The Hedgehog

OrangeTheHedgehog

Orange nie zawsze był pomarańczowy, mimo że od zawsze ma takie imię.

Z początku, był biały. Historia jego pomarańczowego koloru jest prosta - Orange znalazł wszystkie Szmaragdy Chaosu, w wersji jego świata. Próbował użyć szmaragdów do przemienienia się w Super-Jeża, jednak okazało się że szmaragdów było tylko 6. Przemiana nie została dokończona, a Orange został zesłany do świata Sonica, wraz z resztą Teamu Color.