FANDOM

20px-Cudzy1.png de kontroler od xboxa is the łan that junifajs de kejos 20px-Cudzy2.png
Modlitwa do 3DS'a

SpearPillar (Supiapirā) - Czerwony Flicky.

Charakter

Flicky jest cichy, agresywny i zdeterminowany w swoich działaniach. Od samego początku za cel postawił sobie pokonanie swojego rywala. Kiedy SpearPillar staje do walki, zazwyczaj daruje sobie jakiekolwiek drwiny i pokazy siły, które uznaje za zbędne. Flicky od razu przechodzi do ataku, nie wycofując się, albo uciekając tylko w krytycznej sytuacji. Nieustanne dążenia SpearPillara do zwycięstwa w jego odwiecznej walce ze swoimi wrogami świadczą o wyjątkowej wytrwałości i determinacji, mimo ponoszenia za każdym razem porażek. Jako broń wybrał sobie Egg Vacuum.

Wygląd

To jest Czerwony Flicky z niebieskimi oczami, pomarańczowym brzuchem i trzema kolcami na głowach. Posiada krótki pomarańczowy dziób. Jego skrzydła są średniej wielkości w porównaniu do ciała, który są mniejszy niż ich głowa, a ogon składa się z trzech długich piór. Pod względem oznakowania ma różowe policzki, ciemnoniebieską plamę na oczach i czerwoną czuprynę na głowie.

Historia

Flicky urodził się 24 kwietnia na Wyspie Flicky. Niewiele wiadomo na temat jego przeszłości, poza tym że Spear od urodzenia uwielbiał walczyć. Wkrótce postanowił opuścić rodzinny dom i ruszyć na poszukiwanie przygód dookoła świata. Potem otrzymał moc związaną z przestrzenią i jej kontrolowaniem.

Transformację

Ma tylko jedną - Royal Spear Pillar (lub inaczej Ice Spear Pillar)