Sonic Fanon Arena - Gra, której inspiracją jest ta oto Wiki... I tak nigdy nie powstanie ja te gry sobie tylko wymyślam... eh...

Rozgrywka

Gracz zaczyna w pokoju avatarów, gdzie tworzy swoją pierwszą postać (nazywaną tak jak w Forces, avatarem). Znajduję się w głównym menu. Znajduje się tam parę trybów, które trzeba ukończyć, by dostać się do finałowego bossa. Oto te tryby

  • Lwia Arena - Jeden z głównych trybów. Avatary walczą ze sobą w rundach. Ogólnie przypomina to pierwszą walkę Sonic vs. Shadow w SA2. Nazwana w taki sposób, gdyż na arenie znajdują się złote posągi lwów.
  • Piramida Duchów - Musisz przezwyciężyć 3 razy w wyścigu króla Boom Boo, podczas gdy gonią cię małe Boo.
  • Przygoda - Jeden z głównych trybów. Ogólnie mamy tu przechodzenie poziomów i wgl
  • Szaleństwo Bossów - spotykasz tam parę bossów, których trzeba pokonać w limicie czasowym
  • Inny świat - Ostatni główny tryb. Głównie chodzi o zbieranie pożywienia, pokonywanie wrogich przeciwników i wydostania się jak najszybciej.
  • Marmurowe ruiny - Eksploracja ruin i zbierania mądrze ukrytych skarbów.

Avatary

Avatary to najbardziej rozbudowana część tej gry. Dostępne są do wyboru rasy: Jeż, Lis, Nietoperz, Wilk, Kot, Królik, Mysz i Pancernik. Można dostosować kolor skóry, futra i oczu, jak w Sonic Forces. W przeciwieństwie do wymienionej gry ubrania są domyślnie szare i można je pokolorować. Barwy głosu są konfigurowalne. Można ustawić płeć głosu (jak to brzmi xD), czy jest taki bardziej niski czy wysoki i inne takie, no wiecie.

Płeć postaci też do ustawienia. I najlepsze: moce. Można ustawiać moce.

Fabuła.

A szczerze to fabuły ta abominacja za bardzo nie ma xD

A jeśli coś wymyśle to Użytkownik:Luki-Lukrecja pocztą przyśle.

Ciekawostki

  • Nie wiem co powiedzieć
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.