FANDOM

Reina the Dall Sheep
Reina the Dall Sheep
Włóczęga
Gatunek Owca
Wiek 17
Wzrost 95 cm
Waga 20 kg
Urodziny i miejsce narodzin 19 Lipca, Mobius
Nacja Dobra
Przyjaciele Zuza, Vein, ?
Wrogowie Dr. Eggman
Rodzina Calixte (Matka), Luc (Ojciec)

Młoda owca, która uwielbia podróżować. Czasami zajmuje się dziećmi z sierocińca.

Theme:

Historia

Reina to młoda owieczka pochodząca z rodziny kupców i podróżników. Ma 17 lat, waży 20 kg i mierzy 95 cm wzrostu. Reina od dziecka pokazywała uczucia do co podróżowania, jaka okazja się zdarzała, ona musiała to wykorzystać. Początkowo rodzice bali się, że młoda gdzieś bryknie i nie wróci, lecz z czasem uznali, że nie mogą jej pozwalać na wieczne przygody, postanowili ją po części ograniczyć. Reina była smutna z tego powodu, ale wiedziała, że robią to dla jej bezpieczeństwa. Jedyny warunek, który pozwala jej na bardzo częste podróżowanie to uczenie się tradycji rodzinnej oraz rozwijanie się zawodu kupca. Chociaż nie jest to rzecz, którą ona lubi, Owieczka cieszy się, że będzie mogła rozwijać pasję podróżowania.

Charakter

Reina jest osobą bardzo zakręconą. Jest osobą gadatliwą (nawet trochę za bardzo), żartobliwą, bardzo często uśmiechającą się. Zdarza się jej, że najpierw robi, a potem myśli, ale próbuje wyciągać wnioski z takich zachowań.

Wygląd i ubiór

Umiejętności

Relacje

Cytaty

Galeria

Ciekawostki

  • Została zaadoptowana od XxShadowFallxX.
  • Jest moją pierwszą owcą (i ogólnie moją pierwszą owcą płci żeńskiej).
  • Jej nazwisko to Vagrant (z języka angielskiego Włóczęga). Natomiast jej przezwisko brzmi Adventure (z języka angielskiego Przygoda).
  • Jej głosy to:

- wersja angielska: angielski głos Belle z Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (Laura Bailey)

- wersja japońska: japoński głos Ibuki z Super Street Fighter IV (Ayumi Fujimura)

- wersja polska: polski głos Królewny Śnieżki z Shreka Trzeciego (Magdalena Krylik)