FANDOM

Rawroa The Lioness - (AKA. Lwica Rawroa, urodzona 13 Marca) - Antropomorficzna lwica, będąca Sonicsoną swojej autorki. Jej charakterystycznymi cechami jest niekontrolowana agresja oraz jej moce ognia takie jak np: ognisty ryk, samozapłon itd. Jej młodsza adoptowana siostra to Alexa The Cat. Posiada zwierzaka: Princess Kittycat.

Wygląd

Rawroa jest lwicą o bursztynowej sierści, beżowej skórze i czerwono-pomarańczowo-żółtymi włosami, wliczając w to także jej "pędzelek" na jej długim ogonie. Ma dużą żółtą grzywkę, która zasłania jej prawe oko, po tym jak Feralna bestia odebrała jej wzrok z prawego oka. Posiada czerwone oczy i czarny nos. Nosi czerwoną koszulkę i czarną bluzę z kapturem oraz spodenki. Podobnie jak większość postaci z Sonica nosi białe rękawice jednak jej rękawy na rękawicach oraz butach są podobnie do rękawów Shadowa. Nosi także długie czarno-czerwone buty z białymi sznurówkami.

Charakter

Rawroa jest najczęściej bardzo agresywna i bezlitosna, jednak potrafi być bardzo miła, uczuciowa i lojalna dla Amy Rose. Jest chłopczycą, lecz nie jest zainteresowana chłopakami. Nie cierpi wrogów i osób rywalizujących z Amy, dla nich potrafi być bardzo bezlitosna. Prawdopodobnie jest bardzo zakochana w Amy, co wyjaśnia dlaczego ciągle atakuje Sonica, inne jeże oraz często go wrabia. Nie ufa nowo napotkanym przyjaciołom Amy i często często próbuje ich wrobić, jeśli zauważy jak rozmawiają z Soniciem. Często gdy potrzebuje jakiejś rady, rozmawia ze swoją pierwszą najlepszą przyjaciółką: Jumper The Kangaroo. Potrafi być także bardzo nieposłuszna i leniwa. Bardzo rzadko jest się z nią zaprzyjaźnić.

Styl walki

Najczęściej używa swoich mocy ognia i stylu walki "naturalnego lwa".

Historia

TBC...

Transformacje

Demon of Fire

Relacje

Rodzina

Przyjaciele

Wrogowie

  • Feralna bestia
  • Sonic The Hedgehog
  • Sally Acorn
  • Shadow The Hedgehog
  • Silver The Hedgehog
  • Blaze The Cat
  • Rouge The Bat
  • Geoffrey St. John
  • Eggman i jego roboty
  • Itd, nie chce mi się wymieniać, powiedzmy że prawie wszyscy

Theme song

Skrillex - Bangarang (Ft

Skrillex - Bangarang (Ft. Sirah) -Official Audio-

Ciekawostki

  • Jest drugim lwem na tej wiki oraz pierwszą lwicą.
  • Nigdy by nie skrzywdziła Amy.

Galeria

Moje prace

Fanarty