FANDOM

Nico di Angelo - 16-letni lis, syn Hadesa.

Nico
Bandicam 2015-11-04 01-29-06-147
Syn Hadesa
Gatunek Lis
Wiek 16 lat
Rodzina Hades (ojciec), Maria (matka, nie żyje)
Przyjaciele Raven the Death, Susan the Deer, Erin the Cat, David the Hawk, Władca Marionetek, Sonic i jego przyjaciele, Veronica the Hedgehog
Wrogowie Dr. Eggman
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Czarne
Broń Miecz
Styl walki Głównie walczy mieczem
Umiejętności Potrafi zmienić się w Upadłego Anioła, podróżować cieniem, umie posługiwać się geokinezą, nekromancją i mieczem, zna włoski

Wygląd

Nico jest białym lisem z czarnymi oczami i włosami. Na palcu prawej ręki zawsze nosi pierścień z czaszką.

Strój codzienny

Na codzień chłopak ubiera na siebie czarną bluzkę i brązowy kożuch. Na nogach ma czarne spodnie i biało-czarne buty. Na dłoniach można zauważyć czarne rękawiczki bez palców.

Upadły Anioł

Bandicam 2015-11-04 01-53-36-173

Upadły Anioł

W tej formie Nico ma czarną koszulę, spodnie i buty. Ma swój pierścień i rękawiczki. Z jego pleców wyrastają czarne skrzydła Anioła.

Historia

Już wkrótce

Charakter

Nico jest nieufnym, skrytym i tajemniczym lisem. Ukrywa fakt, czyim jest synem. Woli przebywać samotnie lub w towarzystwie swojego Chao, Demonka. Chłopak stara się niewiele mówić, ale nie umie się powstrzymać gdy jest sam na sam z Raven.

Zainteresowania i umiejętności

Nico jako syn Hadesa potrafi posługiwać się nekromancją (tzn. rozmowa z duchami, wzywanie je i kontrolowanie). Ale to nie koniec jego umiejętności. Chłopak umie posługiwać się geokinezą (podnoszeni skał, zawalanie tuneli, tworzenie korytarzy pod ziemią itp.). Na dodatek w formie Upadłego Anioła może latać i wytwarzać pole ochronne. Nico umie podróżować cieniem. Na dodatek wyczuwa, gdy Śmierć jest blisko niego lub ktoś umiera. Zna język włoski i umie posługiwać się mieczem.

Relacje

Nico nie ma za wielu przyjaciół. Osobą którą dąży największym zaufaniem jest Raven. Chłopak zdaje sobie sprawę, że czuje do lisicy coś więcej. Dobrze dogaduje się też z Susan i ma poparcie Erin i Davida. Uwielbia swojego Chao, który był jego pierwszym przyjacielem. Ma całkiem niezłe kontakty z Soniciem, ale jeż woli unikać chłopaka ze względu na aurę, jaką wokół siebie roztacza.

Lubi

  • Raven
  • Demonka (jego Chao)
  • Samotność
  • Przyjaciół
  • Ciemność
  • Słuchać muzyki
  • Walczyć mieczem

Nie lubi

  • Swoich wrogów
  • Gdy ojciec mu coś każe
  • Niezadowolenia ojca
  • Tłumu
  • Fałszywości

Galeria