FANDOM

Milo
Gatunek Ryś
Wiek 8-10 lat
Rodzina Adam (ojciec)†
Diana (matka)†
Przyjaciele Samantha the Cat
Wrogowie Najeźdźcy
Kolor futra/włosów/skóry Ciemnobrązowy/Czarny/Brzoskwiniowy
Kolor oczu Błękitny
Styl walki ?
Uzbrojenie Krótki miecz
Zdolności Bardzo dobrze się wspina, skacze i ukrywa
Milo - mały, osierocony Ryś.

Theme:

Wygląd

Milo jest ciemnobrązowym Rysiem w wieku około 9 lat. Ma ładne błękitne oczy. Na jego ubranie składa się długi (na dorosłego), nadgryziony przez ząb czasu czarny płaszcz z kapturem, oliwkowy sweter, jeansy i trochę za duże buty. Znakiem szczególnym Milo jest serdeczny palec lewej ręki, a raczej lekko pokrwawiony opatrunek w jego miejscu.

Historia

Milo urodził się ok. 9 lat temu na Debris. Jego ojciec - Adam - jak większość męskiej populacji zrujnowanego świata, był żołnierzem, dlatego malec był w dużej mierze wychowywany przez matkę. Cała rodzina mieszkała w dużej norce na odludziu, więc oddziały Najeźdźców nie stanowiły większego problemu.

Pewnego dnia, gdy tata wyruszył w okolicę starego pałacu (i nie wrócił), a mama czytała synowi książkę, nagle zatrzęsła się ziemia. Diana (matka) kazała Milo ukryć się w jego pokoju i nie wychodzić, dopóki nie dostanie wyraźnego polecenia. Mały Ryś przytaknął i schował się w skrzyni w swoim pokoju. Matka wyszła z norki i ujrzała czołg Najeźdźców kierujący działo w jej stronie. Milo poczuł silny wstrząs i stracił przytomność.

Po kilku, może kilkunastu godzinach, półprzytomny Ryś wyszedł ze skrzyni i ujrzał, że cały jego dom został zniszczony, a mama zniknęła. To wydarzenie mocno zachwiało delikatną psychikę Milo. Nie wiedział, co robić, więc skulił się i zapłakał.

Z płaczu wyrwał go ciekawski głos. Była to Samantha, która przyglądała się Rysiowi z zaciekawieniem. Milo opowiedział wszystko dziewczynce, co ta skwitowała pocieszającym przytulasem. Zaproponowała wspólną podróż do miasta Black Terra, na którą Ryś niezbyt chętnie przystał.

Charakter

Milo jest bardzo nieśmiały. Prawie nigdy nie patrzy rozmówcy prosto w oczy.

Zdolności

  • Dobrze się wspina.
  • I ukrywa.
  • I skacze.

Ciekawostki

  • Jego miecz przypomina Żądło z Władców Pierścieni.