Sonic Fanon Wiki
Advertisement
Sonic Fanon Wiki

Knock the Echidna jest antropomorficznym, niebieskim Kolczatką. Zakochał się w Tikal. Knock ma także duże, niezawodne pięści, jednak może też przejmować moce innych. W przeszłości Knock był prześladowany z powodu niebieskiego koloru, nie pasującego do niego.

Knock jest jak wiatr - zawsze w ruchu, w poszukiwaniu nowych wyzwań. Znany jest ze swojego zapału i chęci do przeżywania coraz to nowszych przygód. Knock nade wszystko ceni sobie wolność. Żyje tylko zgodnie z własnymi zasadami, nie podporządkowując się pod obyczaje innych. Knock nie obchodzi się tym, co inni o nim myślą i uważa, że wartość ma tylko jego zdanie. Żyje teraźniejszością. Nie wypomina przeszłości i nie żałuje za swoje czyny. Dzięki temu nie pozwala przytłoczyć się ciężarem swoich błędów. Knock nigdy się nie poddaje i zawsze walczy do końca, na tyle ile pozwalają mu jego możliwości. Ma bardzo silną wolę i nigdy nie zamierza przejść na złą stronę.

Niebieski kolczatka od zawsze czuł zamiłowanie do podróżowania. Jego życie jest niekończącym się pasmem przygód. Największym koszmarem Knock'a jest bycie niezdolnym do ruchu, a już sama myśl o tym przyprawia go o dreszcze. Knock jest wyluzowany, beztroski i opanowany. Z powodu swojego zamiłowania do szybkości bywa jednak niecierpliwy i nienawidzi się nudzić. Czasami zachowuje się prostacko i nieodpowiednio do danej sytuacji. Nigdy nie zastanawia się dwukrotnie nad tym co robi i jest gotów postawić nawet swoje życie w obliczu niesprawiedliwości. Dla Knock'a ratowanie świata jest kolejną emocjonującą przygodą. Jest też zakochany w Tikal, ale często to ukrywa, żeby nie być wyśmiewany aż z dwóch powodów.

Knock jest antropomorficznym kolczatką z niebieskim futrem, które pokrywa większość jego ciała, kremową skórą na jego ustach, dłoniach i brzuchu. Posiada kolce które układają się w dredy, duże kolczaste pięści, oraz krótki ogon. Klasyczny Knock posiada bardziej krągłe kształty ciała i ma czarne oczy, podczas gdy Nowoczesny Knock jest bardziej szczupły, wyższy i ma złote oczy.

Knock dysponuje dużą siłą i wytrzymałością. Jego styl walki opiera się na boksie. Knock zadaje szybkie ciosy, może także kopać. Jednak najczęściej wykorzystywane przez niego metody ataku opierają się na Spin Attacku. Zwijając się w kulkę Knock może wykonywać różne czynności, jak np. Spin Jump, Spin Dash, Homing Attack etc. Kolcztka atakuje szybko i skutecznie. Knock posiada także wrodzoną zdolność do wyginania swojego ciała. Jego umiejętności akrobacji nie mają sobie równych. Zdolność ta przydaje się w walce i dobrze idzie w parę z niezwykłym refleksem, który pozwala mu przewidywać zbliżające się zagrożenia i ataki, nawet jeśli te są daleko. Jego siła jest równie dobra, co umiejętności akrobatyczne. Kolczatka potrafi popychać i niszczyć obiekty znacznie większe od niego. Knock nauczył się także wykonywać Light Speed Dash, pozwalający mu poruszać się po trasach z pierścieni, a także Light Speed Attack, który pozwala mu automatycznie atakować przeciwników z dużą prędkością. Obecnie kolczatka posiada dwie, coraz częściej wykorzystywane umiejętności. Super Peel Out pozwala Knock'owi szybko kręcić swoimi nogami i nabierać prędkości. Ważną rolę odgrywa również Boost, który pozwala Knock'owi osiągać i utrzymywać bardzo dużą prędkość. Zdolność ta zapewnia kolczatce także chwilową niewrażliwość na taki przeciwników, których Knock taranuje.

Transformacje

Super Knock

Knock staje się czerwony, z zielonymi oczami. Jest umiejętościowo taki sam jak inne postacie w stanie Super.

Hyper Knock

Odwrotny wariant kolorystyczny od Super. Umięjętności takie same jak Hyper Knuckles.

Advertisement