FANDOM

Hothead the bullfinch - Przyjaciółka Antka, która mieszkała na małej planecie. Młodsza siostra Coldheart.

Charakter

Hothead może nie jest zbyt inteligentna, jednak jest bardzo miła i pomocna. Swoją pomoc będzie nieść nawet, gdy może nie wyjść z tego cała.

Wygląd

Jest to czerwony ptak, z paskami na ciele. Posiada na głowie zakręcone włosy.

Historia

Hothead urodziła się z permamentnie zamkniętymi oczami, przez co była ślepa. Mimo to, udawało jej się "normalnie" funkcjonować. Była mniej lubianą siostrą. Zawsze jak rodzice mieli cukierka, dawali Coldheart, nie jej. Kiedyś została zaatakowana przez roboty na Małej Planecie, jednak Antek i Sebastian uratowali ją. Dołączyła się do nich i razem przeżywali przygody. Na początku pewnej historii zostaje wybrana przez Upiornego Rubina. Dzięki jego nieskończonej mocy odzyskała wzrok, potrafiła widzieć przez wiecznie zamknięte oczy (nie pytajcie jak). Na jej końcu postanawia go zakopać na Angel Island i przenieść się do teraźniejszości za pomocą Time Stone'ów. Po tym zrozumiała, że nie powinna go porzucać i wróciła do Angel Island. Rubinu już tam nie było. Po długich poszukiwaniach został znaleziony. Przysięgła, że już nigdy go nie porzuci.

Ciekaowstki

  • Jej prawdziwe imię nie jest znane.
  • Jednak, wiadomo, że jej ksywka pochodzi od tego jak się zachowywała w wieku 4-7 lat.