FANDOM

Theme: Melaie Martinez - Mad Hatter

Charakter

Himirie jest miła i ogólnie podobna do Pami. Jest rozmarzona i kochliwa. Boi się pająków i nie lubi, gdy ktoś pyta ją, czy dobrze widzi. Czasem bywa zazdrosna.

Wygląd

Himirie ma jasno brzoskwiniowe futro oraz jasno żółte środki uszów i pyszczek. Ma fioletowe oczy i wbudowaną maskę na jednej części twarzy oraz trzy kosmyki włosów. Jest ubrana w fioletową koszulę włożoną w spodnie,z z niskim kołnierzem. Ma szaro-czarne szorty z białym paskiem i jedną, białą kieszonką. Posiada białe rękawiczki i czarno-szare buty za kostkę na niskim obcasie.

Himirie Rider

Himirie ma wtedy fioletową koszulkę z długimi rękawami i białe tenisówki. Nie posiada gogli.

Historia

Gdy Himirie miała 5 lat, jej rodzice ją porzucili ze względu na nieuleczalną wadę wzroku, która skończyła się zrobotyzowaniem połowy twarzy. Matka zostawiła córkę na łące. Tam mała króliczka spędziła noc i następny dzień. Nie wiedziała, co robić, a pewnie prędzej czy później albo umarła by z głody, albo dzikie zwierzęta by się do niej dopadły. Wtedy znalazła siedmioletniego Seko the Cat oraz Tocino. Młoda króliczka zaczęła śledzić kota i jego chao, do czasu, gdy ten zaatakował ją. Przestraszona Himirie uciekła, a raczej próbowała uciekać, jednak młody kot nie pozwolił jej na to. Króliczka wyjaśniła Seko, że śledziła go, by zapewnić sobie bezpieczeństwo. Kot postanowił zaopiekować się króliczką.

Relacje

Podobnie jak Pami, Himirie jest ufna do ludzi i wierzy, że w każdym jest choć odrobina dobroci. Jest otwarta na nowe znajomości i jest bardzo przywiązana do swoich przyjaciół.

Cytaty

"All the best people are Crazy!"
"Bekon... ładne imię..."
"Pomachałabym ci, ale wiesz, ten jakże "miły" osobnik przykuł mnie do drzewa"

Ciekawostki

Himirie na początku miała mieć na imię Hiora

Została kilka razy złapana przez policję, ale nigdy ni wsadzili jej do więzienia

uwielbia orzechy laskowe