FANDOM

David the Hawk - 16-letni jastrząb, przyjaciel Erin.

David
Bandicam 2015-11-04 01-40-56-322
Poważny gościu
Gatunek Jastrząb
Wiek 16 lat
Rodzina Nic nie wiadomo
Przyjaciele Erin the Cat, Nico di Angelo
Wrogowie Każdy kto chce wykorzystać jego albo jego przyjaciół
Kolor futra/sierści Brązowy
Kolor oczu Niebieskie
Broń Nie posiada
Styl walki Nie posiada
Umiejętności Wysoki poziom IQ, szybko wszystko zapamiętuje, potrafi zrobić wszystko (i to dosłownie) na swoim komputerze

Wygląd

David jest brązowym jastrzębiem o niebieskich włosach (sprzodu głowy ma irokeza a z tyłu są one związane w kucyka). Jego oczy są również tego koloru. Zazwyczaj można go spotkaće z słuchawkami z którymi praktycznie się nie rozstaje.

Strój codzienny

Jastrząb na codzień załada szarą bluzę w fioletowe paski i białe spodnie.Na stopach ma fioletowo-białe buty. Ma założone swoje słuchawki.

Historia

Już wkrótce

Charakter

David jest poażną osobą. Zanim coś zrobi, musi wszystko dokładnie przemyśleć. Lubi spędzać czas w gronie najbliższych. Bardzo szybko się skupia, ale później bardzo trudno go z tego transu wyciągnąć. Mimo to jest zapominalski i często musi sobie wszystko zapisywać na karteczkach.

Zainteresowania i umiejętności

David od zawsze był zainteresowany komputerami. Potrafi na nich zrobić dosłownie wszystk. Zna się na nich dskonale, dlatego często jego znajomi przynoszą swoje sprzęty do naprawy właśnie do niego.

Relacje

Chłopak nie jest zbyni popularny w szkole. Nie intersują go inni. Ma grupkę swoich przyjaciół, którzy całkowicie go zadowalają. Skrycie podkochuje się w Erin, ale nie znalazł sposobności by jej o tym powiedzieć.