FANDOM

Dark Arts — pierwsza część trylogii Angel of Darkness opowiadające historię Lex Crystalis oraz innych podobnych jej istot zwanych Mrocznymi Czarownicami.

Prolog

"Dziesiąta z dziewięciu pozostanie martwa."
Między rzeczywistością, a iluzją, między życiem a śmiercią, istnieje pewne miejsce, o którym lepiej nie opowiadać małym dzieciom po zmroku w charakterze bajki na dobranoc. Właściwie... jest to miejsce, o którym w ogóle nie powinno się opowiadać. Tymczasem patrzcie, oto przed wami pojawiła się jedna taka historia.
Wiele tysięcy lat temu, kiedy ludzie jeszcze nie budowali okazałych murów, nie znali technologii ani nie starali się utrzymywać pokoju, we Wszechświecie rządził Mrok. Potężna i nieznana pierwotna siła, która przepływała przez Wszechświat niczym szybka i rwąca rzeka, erodując go swoim prędkim, lodowatym strumieniem. Mrok był przenikliwy, potrafił pokonać nawet światło gwiazd, nawet energię, dzięki której Wszechświat utrzymywał się na cienkiej linie, zachowując kruchą równowagę pomiędzy wielkimi siłami.
I to właśnie w tym Mroku narodziła się istota, o której mówi się dzisiaj tylko w mglistych legendach, a i one nie pozostały pewnym źródłem. Ojciec Mroku, zwany Demonem Ciemności.
TBA