FANDOM

UWAGA! PO 1. TEN ARTYKUŁ PRZEDSTAWIA TZW. POSTAĆ ŻART, PO 2. JESZCZE TO DOKOŃCZĘ A PO 3. Obrazki zrobię później albo jak idiota użyję bazy.

Jeż Klemens znany także jako Cement the Hedgehog - potężny jeż autorstwa kogoś kto jest sonicowym sezonowcem i prawie nic o nim nie wie.

Historia

Klemens został porwany przez Ivo Robotnika. Ten chciał sprawdzić nowy prototyp broni na jeżu. Zmutował go w taki sposób, iż ciało jeża rozpadło się w masę przypominającą cement, o podobnych właściwościach.Klemens jednak przeżył i okazało się iż potrafi kontrolować cement tworzący jego ciało. Jeż uciekł do kanałów. Zrozumiał że jest bardzo potężną istotą, i jego bronią jest dowolne formowanie ciała.

Wygląd

Klemens na początku, jako normalny jeż jest brązowy. Nie jest ani wolny, ani szybki. Gdy zyskał ciało z cementu, może wyglądać jak chce, ale jego najczęściej używaną formą jest szary, całkowicie łysy (poza paroma kolcami) jeż z czarnymi oczyma.

Moce

Cement może dowolnie kształtować swoje ciało jak plastelina, oraz twardnieć w kontakcie z piaskiem, na dowolną ilość czasu.