FANDOM

Ashraf
Ashraf the Hedgehog
Informacje
Gatunek Jeże
Wiek 17 lat
Rodzina Brak
Przyjaciele Zahra the Hedgehog
Avery the Lynx
Wrogowie Brak
Kolor futra/włosów/skóry Biały
Kolor oczu Czerwony
Styl walki Szybki
Uzbrojenie Sztylety Bundi
Zdolności Bardzo rozwinięta medycyna
Niski czas reakcji
Ashraf - medyk BARDZO wrażliwy na słońce.

Theme: Deus Ex: Invisible War - Mosque 

Wygląd

Ashraf to 17-letni Jeż albinos. Nosi na sobie brązowo-czarny płaszcz w stylu azjatyckim, jeansy, czarno-białe buty oraz gogle i rękawiczki bez palców.

Historia

Ashraf pochodzi z bliskiego wschodu. Nie ma rodziny, został znaleziony na ulicy przez grupę mnichów i wychowany w świątyni. Tam poznał swoją najlepszą przyjaciółkę, Zahrę. Mnisi z jakiegoś powodu próbowali wyćwiczyć u Jeża nocny tryb życia. Pewnego dnia chciał się tego dowiedzieć i wyszedł na pełne słońce. Promienie światła mocno go poparzyły. Miałby ciężkie blizny, gdyby nie przechadzająca się nieopodal Zahra, która jako jedyna zauważyła wychodzącego Ashrafa. Gdy ten zemdlał, zaniosła go do jego pokoju i opiekowała się nim, aż się obudzi. 

Następne kilka lat Ashraf spędził za murami świątyni, w której został tylko on i jego przyjaciółka. W tym czasie albinos nauczył się wielu technik medycyny z całego świata (Zahra przynosiła mu książki) i przy okazji szkolił się w sztukach walki. Po pewnym czasie przeniósł się z Zahrą do Metal City.

Charakter

Ashraf to cichy, lecz nieco ciekawski Jeż. Lubi porozmawiać ze swoimi pacjentami i dowiedzieć się czegoś nowego. Nie toleruje kłamstwa, swojego lub cudzego. Jeśli zrobi coś złego, pewnie, spróbuje się wykręcać. Jednakże jeśli zapyta się go wprost, powie całą prawdę.

Zdolności

  • Zna wiele technik medycyny.
  • Ma bardzo niski czas reakcji.

Ciekawostki

  • Jest jedną z najwrażliwszych na światło słoneczne osób na Mobiusie.
  • W dzień wychodzi bardzo rzadko. ubiera wtedy swoje gogle, kaptur i chustę.