FANDOM

Archie's Sonic the Hedgehog: Ultimex[1]/Metallic Madness[2] - gra oparta na komiskach Archie.Wydana została sierpniu 1994r. na konsolach Sega Mega Drive, Master System, Game Gear a rok później na Sege Saturn.Jest oparta na numerach 1-13W 2011 Doczekała się dwóch kontynuacji Archie Sonic & Knuckles/Chaotix (1995) i Archie Sonic the Begins (2011) oraz niezależnej gry Archie SegaSonic the Hedgehog (1999).

Fabuła

Gra opiera się na 13 numerów.W każdej Sonic i Przyjaciele przeżywają przygody.

Rozgrywka

Gra 2D/3D (w wersji Sega Saturn), tej pierwszej gra jest podobna do Sonic 3 & Knuckles i Sonic Chaos (wersja Master System/Game Gear).Gracz na początku ma do wyboru tylko jeden numer, lecz później czasem po przejściu kolejnego może graj w kolejny.Sprity Sonica są z Sonic 3 & Knuckles a Robotnika z nie wykorzystanego spritu SegaSonic the Hedgehog, natomiast reszta oryginalna.

Rozgrywka jest taka sama jak w Sonic 3, lecz do brak charakterystycznych elementów rozgrywki, które usunięto.Wersja Master System/Game Gear, troche się różni.Zamiast menu wyboru numerów mamy baze gdzie po wykananiu numeru dostajemy misje, natomiast Sprity Sonica są z Sonic Chaos.

Przypisy

  1. W Japonii i Europie
  2. W ameryce