FANDOM

Politika Editovat

Každé tolikrát bude Sonic Fanon Wiki hostit volby, které uživateli umožňují, aby si na wiki spustil nové hodnocení. Aby však mohli být v uvedených volbách povoleni, uživatelé se musí přizpůsobit řadě kvalifikací, které ukazují, že uživatel má právo na tuto pozici.

  • ''Administrátoři'
    • Musí mít alespoň 1000 'konstruktivní' úpravy, což znamená žádný spam nebo vandalismus.
    • Musí být aktivní na wiki po dobu nejméně 6-8 týdnů. Pro uživatele, kteří vytvářejí nové účty, se čas strávený na předchozím účtu počítá v čase na wiki.
    • Pokud byl uživatel zakázán vandalismem, spamem nebo trollingem, musí čekat čtyři týdny po zrušení zákazu před tím, než bude životaschopný pro adminship. Tentokrát se nepočítá s časem stráveným aktivním na wiki. Zákaz se nezapočítává, pokud je neoprávněný; takové rozlišování závisí na uvážení současných administrátorů.
    • Nominee musí vědět a dodržovat zásady wiki a musí aktivně prosazovat tato pravidla jako administrátor.
    • Uživatel musí být schopen respektovat a civilizovat všechny uživatele a musí tak učinit.
    • Každý admin, který je oprávněně vyřazen ze své pozice dvakrát nebo vícekrát, nebude moci běžet znovu pro správu.
  • Byrokracie
    • Musí být aktivní na wiki po dobu nejméně 3 měsíců. Čas strávený na předchozích účtech se nezapočítává.
    • Uživatel musí mít nejméně 6 týdnů zkušeností s administráním.
    • Pokud byl uživatel dvakrát spravedlivě zakázán, jsou okamžitě vyloučeni z jakékoli nominace na byrokracii.
    • Pravidla 4 a 5 pro administrativní kvalifikaci musí být dodržována i pro kvalifikaci v oblasti byrokracie.
  • 'Chat Moderátoři'
    • Musí mít alespoň 200 konstruktivní 'úpravy, což znamená žádný spam nebo vandalismus.
    • Musí být aktivní nejméně 6 týdnů.
    • Nesmí být dříve chatován z chatu (po dobu 12 hodin nebo více) více než dvakrát.
    • Musí porozumět, sledovat a prosazovat všechny zásady SFW během chatu.
    • Nesmí být zaujatý nebo znevažující nebo ponižující urážky vůči ostatním uživatelům v chatu.
  • ''Vrácení'
    • Musí být aktivní minimálně 3 měsíce.

Zopakovat: všichni uživatelé, kteří nesplňují výše uvedené kvalifikace, nebudou moci běžet v odpovídajících volbách.

Volby jednoho uživatele Editovat

Když se primární volby nekonají, uživatel může vytvořit fórum zde, které doporučuje jinému uživateli, aby prošel volbami pro propagaci.

Požadavky

  • Uvedený uživatel musí předložit souhlas.
  • Dotčený uživatel musí být aktivní.
  • Uvedený uživatel musí splňovat všechny požadavky pro danou pozici.
  • V příspěvku na fóru musí nejméně tři uživatelé (bez počítání těch, kteří vytvořili fórum / blog) musí souhlasit s možností propagace a musí obsahovat důvody, proč souhlasí.
  • Pro pozici moderátora chatu musí schválit alespoň dva současní moderátoři. Pro pozici administrátora musí schválit alespoň dva současní administrátoři. Pro pozici byrokrati musí být daný uživatel již adminem a musí být schválen nejméně třemi současnými administrátory.
  • Konkrétní uživatel může být doporučován pouze jednou za dva měsíce. Během této doby nemůže být uživatel při oficiálních volbách nominován.
  • Všechny výše uvedené požadavky musí být splněny do týdne od fóra. Pokud tyto požadavky nejsou splněny včas, doporučení je vyloučeno a blog musí být smazán.
  • Za předpokladu, že jsou splněny všechny požadavky včas, bude vytvořen příspěvek na hlasování ve dvou týdnech. Pokud uživatel obdrží většinový hlas (uživatelé s minimálně 2 měsíčními zkušenostmi a nejméně 50 editacemi), pak budou podporováni.

Vrácení

Tato pozice nevyžaduje volby, vzhledem k tomu, že poskytuje pouze uživatelům možnost lépe odvolávat vandalismus.

Požadavky:

  • Dotčený uživatel musí dát souhlas.
  • Dva správci musí dát souhlas.
  • Dva neadministrátori musí dát souhlas.

Kreslí

V případě remízy během hlasovacího procesu budou k hlasování poskytnuty další tři dny. Pokud je opět dosaženo remízy, hlasování se považuje za selhání. Uživatel však bude moci v tomto případě znovu zkusit v jednom měsíci namísto dvou.

Odkazy naleznete v

šablona.