FANDOM

Politika

Pokud by správce byl považován za nevhodný pro službu nebo zkorumpovaný, mohl by být podán "výzva" proti útočníkovi. Existují dvě takové volání, které lze provést u aktivního administrátora: "Důvěra volání" a "Korupční volání".

  • V případě "Korupčního hovoru" musí správce porušující pravidla porušovat zásady zahrnující zacházení s uživateli a jejich obsahem na wiki. Správce nemůže být vyzván k korupci jen proto, že je "pták". Uživatel, který volá Korupci, musí odkazovat na stránku trestného činu a uvede důvod, proč volá zaměstnance.
  • V "výzvě k důvěře" musí existovat přiměřené důkazy, že volaný admin není schopen vykonávat svou práci efektivně nebo kompetentně. Uvedené volání musí být ověřeno a považováno za přiměřené dvěma administrátory nebo jeden byrokrat, aby bylo možné je následovat.

Každá "výzva" má následující požadavky:

  • Pokud se admin pokusí vymazat důkazy proti nim, například smazání blogu, kde uražují uživatele, musí předložit tři svědky, aby potvrdili, že porušují zásady.
  • Administrátor třetí strany se ujistí, že obviněný a obviněný nemají během hlasovacího období žádnou interakci.
  • Většina hlasů bude rozhodovat o tom, zda je admin snížen nebo ne. Žádné vyjímky.
  • Blog zůstane 3-5 dní před započítáváním hlasů.
  • Volání lze provádět pouze proti konkrétnímu administrátoru jednou za tři měsíce.
</ div>